تولــــ❤ــــــد مــــــن خستــــ❤ـــــه


ღ لیــلـﮯ بـــﮯ مجنـون ღ

нσмɛ / ɛ-мαιℓ / мσиα / Ƥяσғιℓɛ






 

 

اگر دوست داری بیا

 

 

 

   میدانی امشب چه خبر است

 

   میگویند دختری به دنیا آمده 

    دخترِ تاز به دنیا امده خسته است

 

 به خاطر خسته گی هایش هم که شده یک امشب را مدارا کن !

 خوش آمدی عزیز

  جشن گرفته ام

 

 

  ادب را رعایت کن مهمانان عزیزی دارم

  هریک از سالهای دوری امده اند 

   برای دعوتشان به راه های دوری پرواز کرده ام ...

  امشب میخوام تمام 15 سال زندگیم را باپک های سیگارم دود کنم

 

  .

   .

 سیگار اول به یاد اولین سال زندگیم ،چه ارامشی بهم داد درست مثلِ همان روز ها

 

 

 

 

 

 

 

  سیگار 2...

   سیگار 3...

   .

   .

   .

   سیگار 13را روشن میکنم به امید پکی بهتر ...

   اما چرا لعنتی حالم را خراب کرد ،لعنتــــ ـ به این سیگار ،

 

لعنتــ به این سالـ  ...

   .

   سیگار 14را نیز روشن میکنم ،

   سرفه ام میگیرد ،لعنتی چرا این سال اینگونه بود...

   .

   و سیگار 15! اخرین سیگار امشب! به یاد سالی که امشب به پایان میرسد،

   روشنش میکنم ... پکی عمیـــــق ،

   دمت گرم سیگار خوب کام میدهی

   انگار سالی را که با تو اشنا شدم را

   بیشتر دوست داری!

   ... سالِ پیوندِ من با سیگار ...

   عزیز من بگو ،

   تو بگو:

   که مرا ترک نخواهی کرد ،قول میدهی که همیشه کام بدهی...

   و تو  بخوان برایم که :

 من و سیگارم همیشه با هم خواهیم ماند...

 

 

 

 

 

 

 

تــــــــღـــــــولــــــــدم مبـــــــــــــارک



نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت15:00---9 خرداد 1392
سلام مهناز جون وبت خیلی قشنگه.
عالی بود
خیلی خوشم اومد.


farahnaaaaaaaaaaaaz
ساعت10:58---9 خرداد 1392
عزیزم بهت رای دادم

farahnaaaaaaaaaaaaz
ساعت10:02---7 خرداد 1392
سلام عزیزم
پس امسال وارد دبیرستان میشی
موفق باشی


farahnaaaaaaaaaaaaz
ساعت21:27---6 خرداد 1392
سلام گلم ممنون ک هرروز بهم سرمیزنی
من19سالمه
شما؟


farahnaaaaaaaaaaaaz
ساعت10:11---6 خرداد 1392
سلام دوست گلم
قربونت برم خیلی خوشحالم که دوستی م3 تو دارم


عطیه عباسی
ساعت20:51---5 خرداد 1392
سلام عزیزم از من ناراحت نباش من تو رو لینک کردم میتونی بری ببینی قرباتن دوست دارم خداحافظ
پاسخ:منم با افتخار لینکت کردم..!!


farahnaaaaaaaaaaaaz
ساعت15:03---5 خرداد 1392
سلام مرسی آبجی

موافقم چرا باید دوست به این خوبی رو ازدست بدم؟؟؟
پاسخ:تو خیلی مااااااااااااهی..!!


**فریاد بی صدا**
ساعت18:47---27 ارديبهشت 1392
سلام عزیم. تولدت مباااااااااااااااارک.
امیدوارم سالیان سال زنده باشی.


شهرام جون
ساعت14:15---27 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم تولددددددت مبارررررررررک .بوس عزیزم.لب.اااااااااانشاءالله هزاران سال زنده باشی.مه هم بتونیم از وب شما لذت ببریم نفسم .عشقم.بوس.مبارررک

شهرام جون
ساعت14:15---27 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم تولددددددت مبارررررررررک .بوس عزیزم.لب.اااااااااانشاءالله هزاران سال زنده باشی.مه هم بتونیم از وب شما لذت ببریم نفسم .عشقم.بوس.مبارررک

niloofar
ساعت12:07---27 ارديبهشت 1392
شیلاام عجقم خوفیییییییییی؟

من وبتو لینکیدم توام منو بلینک اووووووووووووماچپاسخ:ادرست کو عسیسم؟؟؟؟



: тαɢƨ
ZeInAb ツ | 26 / 2 / 1392برچسب:, | 18:36 |


Ɖɛƨιɢиɛя